.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در بازدید از غرفه شمال نیوز؛
وزیر آموزش و پرورش معاونت پرورشی را احیا کند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به انتصاب شایسته حاجی بابایی در وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: وزیر جدید آموزش و پرورش باید معاونت پرورشی و تربیت بدنی را احیاء کند ...
وزیر آموزش و پرورش معاونت پرورشی را احیا کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به انتصاب شایسته حاجی بابایی در وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: وزیر جدید آموزش و پرورش باید معاونت پرورشی و تربیت بدنی را احیاء کند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از نمایشگاه رسانه های دیجیتال مازندران، علی کریمی فیروزجایی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر  و شمال نیوز با بیان مطلب فوق افزود: احیاء معاونت پرورشی و مراکز تربیت معلم که در مجلس تصویب شده بود مورد بی مهری مسئولین سابق وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم مهندس حاجی بابایی که از نیروهای خوشفکر و علاقه مند به توسعه آموزش و پرورش بوده، بتواند در دوران تصدی خود دغدغه های فرهنگیان را ساماندهی کند.

نماینده مردم بابل با اشاره به اینکه ساماندهی نیروی انسانی که دغدغه امروز برنامه ریزان آموزشی است تصریح کرد: وزیر جدید آموزش و پرورش باید منابع مالی وزارت آموزش و پرورش را ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه موضوع تحول بنیادین درآموزش و پرورش باید توسط وزیر جدید دستگاه تعلیم و تربیت جدی گرفته شود یادآور شد: رفاه و معیشت فرهنگیان و برنامه ریزی برای رفاه زنان باید مدنظر متولی تعلیم و تربیت کشور قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اینکه کتب درسی موجود در مدارس کشور سنتی بوده، اظهار داشت: بسیاری از کتب درسی از محتوای علمی و اجرایی پایین برخودار هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی کتب درسی موجود در کشور مربوط به ادوار مختلف بوده و قدیمی است افزود: بسیاری از این کتب رنگ و بوی دینی و ارزشی نداشته و باید بازنگری در چاپ و محتوای این کتب صورت گیرد.

وی در مورد انتصاب مهندس طاهایی به عنوان استاندار جدید مازندران نیز گفت: طاهایی نیروی با تجربه و خوبی بوده و مازندران را خوب می شناسد. به گفته کریمی تعامل بین نمایندگان و گروههای سیاسی ازخصوصیات بارزاستاندار جدیدمازندران است.

وی در مورد برخی اظهار نظرها مبنی بر کدورت برخی از نمایندگان استان درباره انتصاب طاهایی اظهار داشت: امیدواریم طی دو هفته آینده که مجمع نمایندگان استان با استاندار جدید مازندران دیدار دارند این کدورت به َآشتی تبدیل شود.

نماینده مردم بابل در مجلس افزود: البته کدورت و یا مخالفت نماینده مورد نظر از انتصاب استاندار جدید مازندران نوعی دغدغه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم بوده و نظر وی نیز برای همگان متین است.

به گزارش شمال نیوز، نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال مازندران عضر شنبه به کار خود پایان خواهد داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.617 seconds.